Romanesti

Inspiratie

Adica despre ea, ca azi e plecata si nu ma aude. I-am dat liber, ca voia sa mearga la un curs de meditatie. Cum eu nu am reusit nici dupa carti citite si tentative multiple sa meditez cu zero ganduri si respiratie normala, a zis ca ma invata ea. Deci e plecata azi inspiratia mea. Asa ca pot scrie ce vreau despre ea, va fi, oricum, neinspirat.

Azi am zi de creatie neinspirata in agenda (va povestesc luni despre noua metoda de a combate delasarea si amanarile). La 8:30 scris de articol, la 9:30 pauza de cafea, publicat de poza, apoi creatie libera pana la 13:00, cand hranesc si partea corporala. Dupa care inca o portie de creatie. Termin mirific, la copii.

Este 11 si inca nu am publicat articolul, in parte pentru ca am citit niste idei interesante, in parte pentru ca la capitolul subiect de articol era necompletat. Asa ca am asteptat sa ma loveasca…inspiratia. Rezultatul este o intrebare pentru voi: cum va surprindeti oamenii dragi din vietile voastre? Intrebarea a plecat de la cadourile de Craciun la care am inceput deja sa ne gandim. Apoi mi-am dat seama ca se pot oferi si momente speciale, nu doar cutii si cecuri. Dupa care am realizat cu o urma de tristete ca nu-mi amintesc ultimul moment pe care l-am oferit. Ceea ce pentru mine este grav, pentru ca imi place sa le ofer si mai ales imi place reactia “victimelor”. Unde mai pui ca nu intotdeauna momentele costa bani. Sigur, costa timp, energie, imaginatie, dar sunt rasplatite cu zambete, uneori lacrimi de fericire si aproape de fiecare data cu iubire.

Ati incercat sa oferiti momente necunoscutilor? Sunt cele mai rasplatite! Un schimb de replici, o prietenie de 5 minute cu un om nou, zambete sincere si senzatia de bine pe care o confera orice “donatie” pe care o facem. Vorbesc din experiente proprii, normal: o cafea oferita intr-o zi geroasa, o discutie interesanta cu o doamna in parc, purtatul sacoselor pentru cineva, curatatul farurilor de zapada pentru altcineva, o alta discutie interesanta cu un domn, pe strada, renuntarea la o buburuza pufoasa pentru ca o fetita bucalata a zambit uitandu-se la ea prin geamul masinii… Sunt toate gesturi facute natural, fara o planuire prealabila.

Acum insa as vrea sa pun la cale un moment special pentru un om special. Pur si simplu, fara o ocazie anume. Si, dupa cum spuneam, inspiratia are liber. Sunt sigura ca ati facut si voi d-astea, asa ca va rog, fiti voi inspiratia mea! Pentru articol se pare ca mai ramasese putin parfum pe o esarfa lasata acasa 🙂

Standard

Leave a Reply

