Romanesti

Babuta raporteaza

Ieri a trecut si a venit azi. Ieri am stat iar pe canapea, dar in alta portiune. Ieri am jucat mult candy crush pe telefon si am citit multe pagini. Ieri Pacificatorul mi-a gatit o delicioasa tarta cu pere si gorgonzola (pe care am si terminat-o, impreuna). Ieri s-a facut un an si jumatate de cand ne-am cunoscut, la bariera din Centrul vechi. Azi ma duc la copii. Ba am reusit chiar sa-mi spal si parul. Azi spatele este ceva mai bine si de fiecare data cand ma misc simt cum scartaie, de parca ar fi un sac cu nisip inauntru. Azi mi-e putin teama gandindu-ma la programul zilei. Mi-e teama ca drumul dus-intors, copiii, cina de Craciun cu echipa de kung-fu si drumul inapoi spre casa ar putea sa-l faca pe lumbago sa se intoarca.

Draga lumbago, chiar daca ti-e numele frumos, nu-mi placi. O zi intreaga pe canapea nu este idealul meu de timp liber. Imposibilitatea de a face lucruri simple ca pusul sosetelor si ridicatul din pat nu sunt pentru 32 de ani. Nu sunt nici pentru 72, pentru ca eu vreau sa fiu o babuta plina de viata si energie, ba chiar sexi. Lucrez deja la asta, pentru ca frumusetea batranetii incepe acum.

Asadar, reusita zilei este o enumerare: pal spalat, vase spalate, copii si cina de Craciun. Suna foarte bine dupa 2 zile aproape goale.

Ah, si…in tot timpul asta liber am realizat ceva: toate-s la locul lor si exact asa cum ar trebui sa fie. Nu-i nevoie sa intelegeti 😉

Standard

Leave a Reply

