Romanesti

Exceptie de weekend

Voi, cei care treceti pe aici frecvent, ati observat ca weekend-ul e weekend pana si pe blog. Nu neaparat pentru ca n-as avea ce sa scriu (idei sunt gramezi, dar incerc sa nu va sperii), dar scumpul meu sot este mult mai atragator decat tastatura. Ce sa fac daca sunt slaba si cedez repede? 😀

Dar azi este o exceptie. Pentru ca timpul trece repede si imediat suntem in avion spre Bucuresti. Si pentru ca eu chiar vreau sa va vad pe toti. Si pentru ca sunt doar cateva zile romanesti in program. Si pentru ca timpul trece repede, v-am zis?

Asa ca, iata, va propun: dragii mei cititori anonimi, vreau sa va cunosc. Daca inchid ochii imi inchipui o incapere primitoare si oameni pe care nu-i cunosc, dar care ma cunosc in functie de numarul articolelor citite. Si ceai aburind si frumos mirositor. Si prajiturele indecente. Apoi multe rasete, multe intrebari si raspunsuri… plus niste poze compromitatoare si niste prietenii legate ad-hoc pentru ca, nu-i asa, uneori se intampla… Daca este macar un suflet doritor de astfel de intalnire de gradul 3, eu vin bucuroasa. Daca sunteti mai multi, si mai bine, ca e iarna si ne incalzim mai bine.

Nu ma gandesc la nimic fitos pentru ca, poate, unii nu lucreaza (nu, nu vorbesc iar de mine! eu nu fac asa ceva!) si o cafea de 15 lei li se pare piperata (si nu neaparat la gust). Asadar, inauntru si curat sa fie. Ah, si nefumator, ca m-am dezintoxicat total in astea 6 luni si-mi place asa, cu plamanii aerisiti. Cine fumeaza, totusi, poate folosi spatiul exterior si promit sa va insotesc din cand in cand, sa infruntam frigul impreuna.

Bine, fie, ca sunt eu marinimoasa, pot veni si cititorii cunoscuti… oricum mi-am rezervat serile lor la mine-n agenda pret de o saptamana.

Ce ziceti, facem amintiri frumoase impreuna? Haideti, si promit sa nu musc. Nici nu voi pune articolul asta pe FB, ca sa stiti ca va este dedicat voua, neprietenilor din viata reala. 🙂

For the record: de fiecare data cand am notificare de comentariu aici, pe pagina de blog, mi se umezesc ochii si mi se umple pieptul cu aer mandru. Si fug repede la jumatatea mea sa-i spun de marea realizare. Si el e si mai mandru… Va multumesc pentru ca ma ajutati sa experimentez astfel de trairi!

Standard

Leave a Reply

