Romanesti

Inca suntem sexi

photoeffect_1421754079648Chiar daca bolim de 2 zile si numai in forma nu suntem. 

Duminica noaptea Pacificatorul a declarat razboi wc-ului si a descarcat continutul stomacului… pe gura… de mai multe ori… Dupa care s-a ales cu durere in gat, lipsa de energie, deshidratare si frisoane. Ieri a stat acasa si a dormit aproape toata ziua. A mancat 2 banane toata ziua. Azi noapte a transpirat ca la sauna. L-am schimbat de 2 ori si ii dadeam apa cu lamaie la fiecare 2 ore, cand ma trezeam. Acum e la birou, dar nu si-a revenit total.

Eu am dormit ok duminica noaptea, cu mici intreruperi zgomotoase cand era invadata toaleta. Ieri am aplicat la ceva joburi si apoi m-am dus linistita la copii. Nu eram chiar fresh, dar eram ok. Sau cel putin asa credeam… In tramvai abia am reusit sa nu cobor inainte de destinatie, pentru ca mi se facea din ce in ce mai rau. Doi copii energici si galagiosi a fost mai mult decat as fi putut duce. Ca sa fie distractia maxima, ieri au avut chef de dans! Nu stiu cum am reusit sa ma tarasc pana la final de program si inapoi spre casa. Deja ma durea tot corpul si aveam o ameteala crunta. Am coborat de 2 ori din tramvai, pentru ca incepeam sa tremur si nu prea reuseam sa stau in picioare. Am ajuns acasa si m-am bagat direct in pat. Era 20:21… Caciula pe cap si frisoane.

Ieri noapte am dormit amandoi in reprize. Eu pentru ca ma trezeam sa-l verific daca mai arde si daca a transpirat iar, el pentru ca il trezeam eu. El a reusit sa se echipeze de lucru si sa plece la birou. Eu am dormit pana la 12:34 pentru ca se invarteau toate cele. Ba chiar am mancat si o banana cand m-am trezit…

Un film, inca niste ore de somn si apa cu lamaie. Cam asta este incarcatul program pentru azi. Ceva recomandari? 🙂

Standard

Leave a Reply

