Romanesti

S-a facut lumina!

Nuuuu…. nu afara! Afara e inca bezna, desi 10 dimineata! Si fffrrriiigg! Si umed si urat si innorat.

Nici in casa, ca n-am aprins lumina potrivita si din canapea nu merge, oricat mi-as folosi puterea mintii.

Dar pe dinauntru este ca-ntr-o zi de vara, insorita, cu geamurile larg deschise si ciripit de pasarele. Cel putin ieri a fost asa (azi ma uit pe geam si vad ca-i iarna si parca n-as deschide larg geamurile). M-a lovit brusc si dintr-o data cand, in perindarile mele zilnice dintr-o camera in alta mi-am dat seama ca sunt singura in casa. Total singura! Fara nicio alta prezenta dubioasa, bu-hu-hu sau bau-bau. Sa fi fost de la tamaia arsa, de la conversatia avuta cu Pacificatorul seara dinainte sau din alte surse… nu stiu. Pur si simplu deschideam usa dupa usa si in spatele ei nu era nimeni (nici in mintea mea, dar nici in realitate). Motiv pentru care m-am plimbat ceva mai mult prin casa.

Asa mi-am amintit ca voiam sa pictez cu degetele. M-am dus in camera cu fereastra si birou mare sub fereastra, am scos o panza si culorile, le-am impartit in ulei si acrilic si m-am pus pe treaba. Mai intai niste degete albastre, apoi niste degete verzi, galbene, rosii, maro, albe, iar albastre, verzi, galbene, maro… Am vrut sa desenez marea. Apoi cerul si iarba. O banca si un felinar. O femeie pe banca. Apus de soare. Zapada…

Dupa care am plecat la copii si am uitat de capodopera mea in proces de uscare. Poate si pentru ca am avut ieri propriul meu nor pufos si calduros sub forma de fular imens si gri, primit in dar de la fratele meu scump si drag. Pana aseara, cand ma plimbam iar prin casa cu periuta de dinti in actiune si mi-am amintit. L-am luat si pe sot cu mine, sa-i arat. Spre surprinderea mea, chiar i-a placut, desi mie mi se pare usor… neterminat. Tabloul, nu fularul.

Mai fac unul, poate chiar doua si apoi primesc comenzi. Timp am, camera e libera, inspiratie sa fie… si comenzi! 🙂

Standard

Leave a Reply

