Romanesti

Scurt

Ieri seara am aflat ca azi lucrez. O zi intreaga. De la 8 la 17. O fetita de 4 ani care a fost racita (va dati seama ce energie o sa aiba acum?) si sora ei de 12 ani. 9 ore in casa cu 2 baterii Duracell. In detrimentul unei prime iesiri englezesti, cu domni si doamne de toate varstele. Diferenta este ca iesirea englezeasca o plateam eu, pe cand bateriile Duracell ma platesc pe mine.

Intrebare pentru cei avizati: asa-i ca ati uitat de party? Sau s-a intamplat vreo minune si chiar v-ati trimis mailuri intre voi cu detalii de organizare?

P.S.: se spune ca am ajuns la postarea cu numarul 200 🙂

LE: am ajuns acasa cu durere de cap si usturime de ochi (4 ore de somn si seara branza-vin-sampanie si-au spus cuvantul); copiii insa au fost foarte draguti (2 fete) si s-a intamplat sa fiu intr-un apartament cu multe obiecte pe gustul meu, pe care le-am admirat ochiometric.

Standard

Leave a Reply

