Romanesti

Unul cate unul…

…imi pica ochii in gura de somn. Am dormit 8 ore dar nu mi-au ajuns. Plus ca norii si aerul greu si rece de afara ma apasa si mai mult inapoi pe perna. Pana acum am rezistat, am baut 2 cicorico, am incercat sa wiggle-wiggle pe muzica, am citit mailuri si documente, am pus chiar si niste rufe la spalat. Iar de acum nu mai am cum sa dorm, pentru ca urmeaza un dus si un concert. Apoi copii si biscuiti (azi gatim).

Dar as dormi pana diseara fara probleme. Ar sari si plapuma de pe mine de cum as dormi. Daca tot nu pot dormi, macar sa visez ca dorm. Logic, nu?

Ieri am stat pentru a 2-a oara cu copiii unei mame divortate. Desi copiii crescuti bine si sanatosi, nu m-am putut abtine sa ma gandesc la saraca mama. Adica…bogata, ca doar avea 3 minunatii. Dar sa le ingrijesti singura…. si sa mai ai timp si de tine, de facultate si serviciu…. Cealalta mama avea 2 si un job ca asistent medical, adica program de lucru interesant. Plus cursuri.
Nu ma intelegeti gresit, le admir pentru ca pot si vor. Dar… in acelasi timp, vad ca nu le este usor si se activeaza empatia. O sa fiu si eu mama si sotie. Nu poate garanta nimeni niciodata ca familia va fi formata din mama, tata si copiii pana la adanci batraneti. Iar gandul asta nu-mi place. Si tocmai pentru ca nu-mi place ma ambitionez sa ma tin cat mai departe de el. Metoda: being crazy, funny and sexy. Normal ca nu-mi iese mereu, dar perseverez.

Azi am vazut un videoclip de la un cantecel, in care niste domnisoare usor trecute de 18 ani, cu par prins in cozi ravasite si tanga negri, isi scuturau ce aveau ele mai de pret, si anume obrajorii dorsali. Si… oarecum… mi s-a facut pofta sa incerc. Uite asa m-a lovit: nu-mi mai pot scutura obrajorii cum o faceam candva… Asta nu-i semn bun… Asa ca mi-am propus sa exersez. Pana la urma, n-a trecut asa mult timp de la majorat! Ma gandesc din ce in ce mai serios la yoga, pentru ca simt cum imi scade flexibilitatea si asta sigur nu-i a bine in familie.

Asadar: dans, yoga, aerobic, bicicleta, alergat. Poate si niste tenis si inot, cand s-o mai incalzi afara. Cu asa lista bogata, am de unde alege macar o activitate-2 pe saptamana, nu? Flexibilitate, VIN!

Standard

Leave a Reply

