Romanesti

Inspiratie de la Mos Ene

Ieri seara m-am adormit cu Madame Bovary, pentru ca sotul mi-era plecat la fete. Cu fetele, adica… la un pahar de vorba. Ce sa-i faci, se mai intampla si d-astea… Ca n-am reusit cu adevarat sa adorm fara cele 2 brate suplimentare, e partea a 2-a. Important este ca am vazut filmul. Si mi-am dat seama de un lucru: toti avem un vis pentru care facem multe… uneori prea multe…. Pentru ea era o viata bogata, cu baluri si rochii vaporoase, perdele in camera de hotel si un sot renumit. Pentru mine, de ceva luni, este un job frumos si interesant. Pentru noi sunt calatoriile si o familie mai mare. Pentru altii poate sunt femeile, sau cluburile, sau cartile… Cu siguranta, insa, cu totii facem eforturi pentru a ne apropia cat de mult posibil de atingerea visului. Uneori mai si exageram. Ne lasam prinsi de visul nostru intr-atat incat uitam ce e cu adevarat important si nu mai reusim sa vedem si chiar sa apreciem ceea ce avem deja in viata noastra. Intocmai ca doamna din film. Cel putin noi nu suntem judecati pentru incalcarea moralitatii prin comportament indecent…

Apropos… in seara asta era planificat un articol in care va spun cum o sa fie prin Bucuresti in vizita, la cafele toata ziua si hai-hui pe strazi. Pentru ca de azi a inceput vacanta, cu destinatia Romania. Asa ca, tot in seara asta, am deschis mailul ca sa facem check-in. Cand colo…ce sa vezi… zborul era pentru sambata, 7…MARTIE!!! Asa ca nu mai plecam nicaieri. Nici petrecere, nici bebe pufos, nici catel puricos. La loc comanda. Si pentru curiosi, da normal ca m-am ofticat! Am si plans de ciuda, dar am decis sa ma adaptez la situatie. Poate mergem o fuga romantica in weekend pe coclauri frantuzesti. Sau poate nu.

Apropos 2… azi s-a implinit o luna intreaga de la casatorie. Totul e aproape la fel 🙂

Apropos 3… never ever ever nu mai accept job de bona la ora 5:50 dimineata! Cu siguranta nu iarna!

Apropos 4… se poate scoala si daca ai copii, nu? Stati linistiti la locurile voastre, ca nu am niciun bebe pe drum. Dar ma gandesc sa incep un master, daca job tot n-am.

Apropos 5… dragii mei prieteni cu aroma romaneasca, imi lipsiti! Mi-am dat seama de asta mai ales azi, cand am realizat ca mai am de asteptat putin in plus pana sa va vad, cu o cana de cafea intre noi. Asta daca nu e numai dorul de romanesc…

Apropos 6… eu ce fac timp de 2 saptamani?

Standard

Leave a Reply

