Romanesti

Neinspiratie

Ce sa-i fac, lucrez si eu cu ce am la indemana. Azi am avut neinspiratie. Si nu asa, oricum, ci mama ei!

Ma trezesc eu odata cu partea masculina si muncitoare cu salariu, beau cicoarea si ma pun pe treaba. Putin FB, ca orice blogger adevarat, niste mailuri, un articol despre catelusi si apoi cereri de pret. Si dupa niste multe cereri de pret trimise la diversi, imi dau seama ca imi este oaresicum foame. Cum nu voiam sa iau inca pauza de masa, ma opresc la salata de fructe pregatita aseara. O lingura, doua, treishpe…. dupa care imi dau seama ce mirosea asa: rom! Am pus rom in salata si nu am fost zgarcita! Deja simteam cum mi se urca la cap, cum ma ia cu ameteala si mi se incalcesc ideile in cap. Hait, am imbulinat-o!

I-am dat repede cu apa, sa spal pacatul, ca mai aveam inca de lucru. Ba chiar am si mancat ceva fara alcool… Aproape ca a functionat. Cu siguranta a functionat cand am facut niste aerobic si apoi un dus fierbinte. Ca sa fiu sigura ca sunt functionala pentru skype-ul de vine in 6 minute, am fost chiar si pana la carrefour, ca-mi recuperez frumusete de Kindle Paper White de care m-am indragostit instant, chiar inainte sa-l scot din cartonul maro care-l proteja.

Gata, ma duc sa pregatesc 2 laptopuri, o cicoare, niste apa, ceva fisiere si o lista cu intrebari. Incepe treaba serioasa.

Voi sa nu dati iama in salata de fructe inca, da? Se lasa cu vapori….

Standard

Leave a Reply

