Romanesti

Cum ne protejam?

Da, sigur, e interpretabila intrebarea mea. Daca v-ati gandit ca vorbesc despre sex, sa nu va fie rusine, ca despre asta vorbesc. Mai exact, cum sa il facem pe el, sexul amoros, fara sa avem alte griji pe cap. Bine, cum eu am un singur partener de griji, ne intereseaza strict protectia in fata sarcinilor nedorite. Pe cei mai adolescenti dintre voi poate va intereseaza si securitatea sanatatii, dar acolo prezervativul e sfant.

Ca veni vorba de prezervativ, eu am un fel de reactie la el. C-o fi mai mult psihologica sau nu, nu dezbatem acum. Cert este ca vreau sa gasesc variante alternative si nu prea am gasit ceva fara chimicale si efecte adverse. Ceea ce am gasit, in schimb, sunt:

– pilulele anticonceptionale: am luat, nu mi-au facut bine, apoi m-am pus pe citit si am vazut reactii adverse mentionate (sa nu mai zic de cele nespecificate) – nu, mersi!
– spermicide – pe langa faptul ca se recomanda impreuna cu prezervativ (altfel nu este sigura protectia), vorbim de chimicale, deci nu, mersi!
– plasturi – tot chimicale pompate in corp, tot cu efecte adverse – nu, mersi!
– prezervativele – pe langa faptul ca reduc considerabil senzatiile de ambele parti, uneori miroase deloc sexi acel cauciuc incins (da, ce sa-i faci?); plus ca se lasa din cand in cand cu infectii urinare. Cu toate astea, este singura metoda pe care o acceptam pana acum…
– diafragmele – trebuiesc plasate inaintea actului sexual, ceea ce taie orice urma de spontaneitate, iar noua nu ne place s-o taiem
– prezervativele feminine – tot fara spontaneitate
– steriletul – vrem copii
– vasectomia – vrem copii
– coitus interruptus – destul de riscant, avand in vedere ca 2-3 picaturi sunt suficiente d-un bebe, doi; merge doar daca domnul posesor de instrument retractor isi cunoaste si stapaneste foarte, dar FOARTE bine corpul. Altfel nu!
– metoda calendarului – cateva zile inainte si dupa ciclu, cand nu este niciun pericol de sarcina; noi folosim doar 2-3 zile de dupa ciclu, ca sa fim si mai siguri. Un ciclu neregulat face aproape imposibil de ghicit zilele dinainte…
– temperatura – corpul femeii are o temperatura constanta de 36,7-37,1 grade Celsius, cu exceptia zilelor de ovulatie, cand temperatura creste. Pentru doritori, se masoara temperatura in fiecare zi, dimineata, la aceeasi ora, inainte de a cobori din pat. Eu nu ma simt asa de in siguranta cu metoda asta….
Sigur, mai este o metoda, cea mai sigura din toate, si anume abstinenta. Doar ca noua nu prea ne iese…

Eu am intrebarea. Voi aveti raspunsul?

Articolul asta a aparut pentru ca tocmai ma tratez de o infectie urinara prezervaticoasa. Si mi s-a cam luat!
Cum nu prea ma inteleg nici cu antibioticele, incerc un amestec de miere si curcuma: prima zi o jumatate de lingurita la fiecare ora, a 2-a zi o jumatate de lingurita la 2 ore si a 3-a zi o lingurita la 8 ore.

Standard

Leave a Reply

