Romanesti

Printre bagaje

Am bagaje multe, toate la mine-n gand momentan. Materiale pentru print si multe intrebari pentru Calin, acte de inscris in Romania, haine groase si de ploaie, carti de returnat, carti electronice de citit, foi de tarte pentru mami…

Intre timp, insa, ia forma si o lista speciala, tot la mine-n gand. Lista oamenilor de vazut si imbratisat. E lunga si mi-ar trebui de 3 ori mai multe zile. Dar ne vom descurca, doar suntem oameni mari.

Dragii mei, maine voi fi in avion spre cafele si imbratisari si rasete. E posibil sa fiu putin coplesita de incarcatura zilelor, motiv pentru care se poate intampla sa uit. Sa uit sa sun sau sa uit sa propun. Asa ca va rog pe voi, doritorii, sa ma trageti putin de maneca. Sunt fizic in Bucuresti miercuri, joi, vineri, posibil in weekend si luni. Marti, 10 martie, ma intorc la cuibusorul de nebunii.

Partea care-mi place mult de tot, este ca miercuri, joi si vineri, voi lucra. Vizite la clienti si potentiali clienti, “ne luam” de niste idei si posibilitati, dezvoltarea si definirea principiilor… Voi avea pana si sacou, va dati seama? Femeie de afaceri, ce sa mai! “Sunt Octavia Ivan si sunt aici sa va salvez timp, bani si ibuprofen.” O sa primesc si propriile mele carti de vizita!

Nu voi avea masina la dispozitie (probabil), asa ca sunt imobila si dependenta de rotile voastre. Din cate stiu, nu au facut piste de biciclete pana la Balocity inca….

Si, ca locatii, clar vreau la Camera din fata, Starbucks centrul vechi, locuri fara fum si mai nou nu neaparat cafengioase, ca m-am cam lasat de cafea. In schimb, incerc cu drag sucuri de fructe si legume, supe interesante si alte inovatii. Probabil ca va voi lasa pe voi sa alegeti. 🙂

Iar voi, colegii PTC, nu stiu ziua, dar sigur vin sa va vad. Mi-a ramas drag etajul 14, cu vedere spre oras.

Ah, ca era sa uit…unde se poate comanda niste soare?

Standard

Leave a Reply

