Acasa, Romanesti

Impartita

Cam asa ma simt zilele astea. Sot, familie, prieteni si eu. Toti vor o bucatica si eu le-o ofer cu drag. Dar asta ma ameteste si ma oboseste, in egala masura.

Sotul mi-e departe de mine si ma iubeste pe alt fus orar. Plus ca eu mai uit si uneori mai pierd sirul orelor. In seara asta ne-am ratat. Eu i-am zis ca-l sun mai pe seara iar el s-a ingrijorat cand n-am facut-o, dupa care s-a intalnit cu prietenii lui si nu am mai avut telefonul nostru de noapte buna.

Parintii ma vor cu ei cat se poate de mult. Si abia azi am reusit sa stau cu ei cu adevarat. Primele 3 zile au fost pline de lectii de business si prieteni. Iar azi le prindeam privirile si ma simteam vinovata pentru fiecare conversatie cu jumatatea frantuzeasca sau pentru cafeaua avuta pe seara cu o prietena si piticul ei dulce. Maine sunt doar a lor si ne mai ramane luni seara…

Prietenii m-au asteptat cu bratele deschise. A fost magic sa simt dorul lor de mine. Magulitor, chiar. N-am stiut prea bine cum sa reactionez, era prea nou pentru mine. Plus ca… simteam totul de parca ieri plecasem. Ei erau la fel de aproape la mine in suflet. E minunat sa fii important pentru oamenii dragi tie!

Iar eu… vreau TOT! Sa vad pe fiecare in parte, sa rezolv tot ce mi-am propus, sa revad orasul, sa incerc cafenele noi, sa am timpul meu cu mine. Sa-mi traiesc prezentul in trecut.

Nu-mi ies, normal ca nu-mi ies. E mereu cineva ramas neimpacat, uneori chiar eu. Dar asta-i situatia. Nu sunt mai multa. Zilele nu sunt mai lungi. Vacanta mea nu este mai lunga nici ea. Desi… n-ar fi fost de ajuns oricum.

Eh, chiar si asa, eu ma bucur si profit. Ii fac in ciuda vremii. Luni e ultima zi plina. Voi fi in oras pana spre seara. Va fi ziua mea cu mine, pentru mine. Ceva cumparaturi, o cafea rasfacioasa, niste fum de tigara si praf de oras…

Va zic mai incolo cum m-a asteptat orasul.

Standard

Leave a Reply

