Romanesti

O zi a la fofi

Pentru cei care nu stiu inca, in sanul familiei mi se mai spune si fofi. Fetita, fofita, fofi si stalcirea nu ne apartine. A fost facuta natural de o prietena, cand era inca bebe, iar parintii mei au adoptat-o. Stalcirea, nu prietena.

Asadar, ieri a fost o zi dupa sufletul subsemnatei. Daca as fi comandat-o pe internet, fix asa ar fi fost: muzica in urechi, bicicleta sub talpi, soare in par, zambet pe buze si oameni in priviri. Ba inca, un pian in mijlocul orasului, din care niste degete iscusite faceau sa rasune Nocturna de Chopin (intamplator una din preferatele mele). Familii de fiori mi-au marsaluit pe spinare cand am iesit din magazin si am auzit acordurile.

21 de grade, dragii mei. Le-am savurat pe fiecare in parte, unul cate unul. Cu inghitituri mici, sa nu mi se aplece. As fi indraznit chiar si o inghetata, de n-as fi uitat monezile acasa. Am savurat si oamenii cu pantaloni foarte scurti, tricouri, fuste si rochii. Mi-a parut rau ca ma decisesem la blugi, mai ales ca mi-am propus cat mai multe fuste si rochii anul acesta, sa iasa femeia din mine la lumina.

Azi avem numa’ 18. Bune s-alea, zic. Imi iau inima in dinti si rochia pe mine si ma duc sa rezolv: un abonament tisseo (pentru calatorit), o vizita la parafarmacie (un fel de plafar), o vizita la biblioteca dupa Tagemage (cartea minune, care ma va ajuta sa iau examenul de MBA), o oprire la casa de asigurari, in incercarea de a obtine un numar de asigurat si la final, 2 ore si jumatate de copii. Muzica in urechi si kindle sub ochi, vorbindu-mi despre gandire pozitiva si gandire negativa. Eu zic ca se anunta bine finalul de zi. Mai ales ca a inceput cu inca un Value proposition, facut pentru producatorii de vin.

Gata, ma duc sa ma rasfat cu raze de soare, ciripit de pasarele si zambete de oameni.

Zi pufoasa sa aveti, ca floricelele iesite in iarba.

Ah, ca era sa uit: cam asa suna pianul ieri…

Standard

Leave a Reply

