Romanesti

Opriti gandurile, ca vreau sa dorm!

Una din indeletnicirile mele preferate este ganditul. Imi place asa de mult, incat am incercat chiar si gandirea constienta, analiza gandurilor si in general m-am bucurat si ma bucur de prezenta lor. Dar uneori chiar mi-as dori sa dorm un somn adanc, linistit si legat. Am ajuns in faza in care corpul mai poate dar mintea nu mai vrea. La 10 seara…. Pai si povestitul cu dragul meu sot, si rasetele dinainte de somn, si multe altele? Aseara a fost apogeul: am adormit imbracata si nu in pijamale! Pijamalele m-au asteptat cuminti langa pat, doar-doar m-oi trezi si m-oi schimba. Am calcat pe ele dimineata…

Am tot cautat ba telecomanda, ba butonul magic de oprit gandurile, dar nu le gasesc. Bine, ca daca e sa fiu absolut sincera, nu prea vreau sa le opresc. Numa’ sa le dau mai incet pe timpul noptii. Sau macar sa le transform in vise, ca macar daca visez inseamna ca dorm.

Ma trezesc de multe ori in noapte, la modul foarte constient, cat as putea sa ma apuc sa…. scriu articolul asta, de exemplu. Reusesc sa adorm, doar ca sa ma trezesc cateva ore mai incolo. Si aproape in fiecare dimineata, ma trezesc de tot la 5:57 sau pe acolo, in conditiile in care alarma noastra (in forma de soare care rasare) se pune pe treaba pe la 6:15-6:30. Raman in pat cu ochii inchisi, simt soarele artificial cum rasare, se trezeste jumatatea muncitoare a familiei, se duce la dus si atunci…ca prin minune, adorm! Un somn profund si bun ca painea calda, 15 minute intregi! Bine ca nu-si face dusul seara!

Nu-mi amintesc vise. Nu imi aud gandurile de dinaintea somnului. Dar le simt, molecula cu molecula. Si se pare ca au multe molecule gandurile astea, ca imi mananca toata energia! Ce-i mai rau, se hranesc cu energia psihica… Fizic sunt in forta, dar e cam complicat sa alergi cu ochii inchisi…

Vi se intampla si voua, nu-i asa? Adica nu sunt singura ganditoare nedormita din univers, nu?

Banuielile mele, le am, de ce sa mint. Cum sa “ma iau” de cei 3 viitori clienti, cum sa dau o forma frumoasa copilului meu de afacere, cum sa ma transpun in pielea femeii de afaceri care imi doresc sa fiu, ce facem daca se lasa cu bebe, ce metode sa mai aplic pentru a ramane concentrata pe programul dedicat afacerii si nu pe orice altceva…. Dar tot nu pot pune degetul fiiiiix pe gandul cu pricina, care imi mananca visele si orele de somn.

Cred ca o sa profit de starea de alerta din miez de noapte si o sa ma pun pe treaba. Citesc putin, mai scriu putin la planul de afacere, mai fac putina meditatie… Ori ma adorm la loc, ori devin cea mai productiva persoana din univers. Una din doua!

Standard

Leave a Reply

