Romanesti

Ca de sfarsit de saptamana

Azi cu greu am scos degetele de sub plapuma. Cu greu am convins ochii sa se deschida si picioarele sa se puna in miscare. De fapt, inca mai dorm pe dinauntru. Pentru ca ieri am lucrat intens pana la 11 noaptea. Si asta poate fi obositor uneori…

Si pentru ca e vineri, inceput de weekend, s-au strans toti norii pe cer, sa petreaca. Ba chiar si-au adus si de baut. Dar cine-i baga in seama? De parca o ploaie ma poate opri sa ma duc la un potential client si la un salon de vin plin cu producatori locali si utilizatori de printuri.

Ca sa incep weekend-ul bine, inchei ziua de lucru la copii. Tipete, urlete, alergatura. Ce poate fi mai relaxant de atat?

Ah, si un mic avertisment: ma destept! Ieri am inceput lectura unei carti de 2 milioane de pagini, care vorbeste despre tot: exprimare (in franceza, normal), calcul matematic, logica, intelegere de text si inca vreo 2… Mai am putin peste 2 luni de pregatire intensiva pentru sustinerea examenului de admitere la Master/MBA. Numai citind primele 55 de pagini si mi-am simtit neuronul mai activ…. Apai peste vreo 500 de pagini citite si un trilion de formule invatate…

Gata, am fugit, ca le-a scapat norilor o raza de soare iar eu sigur nu vreau s-o ratez! Bicicleta, here I come! Viitori clienti, here I come!

Standard

Leave a Reply

