Romanesti

Ca tare mandra mi-s de mine!

Am avut o saptamana ca-n povesti! Povesti de antreprenor, cu 100 de metri tocuri, prezentare firma pana la incalcirea limbii, plasare strategica de carti de vizita si gramajoara de contacte adunate. Ba chiar am reusit sa cresc nivelul de claritatea asupra a ceea ce vrem sa facem si cam ce fel de clienti nu ni se potrivesc (ca-s mai putini). Am incheiat superb cu un weekend amestecat cu de toate. Un salon de vin pe jumatate degustat, pe jumatate muncit, o petrecere de casa noua la capatul celalalt al….orasului (bineinteles ca pe tocuri!), putina curatenie pe alocuri si…. lapte de migdale, urmat de fursecuri din migdalele stoarse de ultima picatura. Un deliciu! Si saptamana, si weekend-ul, si laptele si fursecurile! Ah, si am vazut The good lie. Am ras si am plans in acelasi timp, mereu cu piele de gaina la purtator. Este absolut rascolitor filmul asta! Il recomand!

Gata, ma duc la viitorii mei clienti! Mai sunt doar 3 luni de copii, dupa care libertate totala dedicata clientilor! Abia astept!

Asa-i ca-s pe drumul cel bun? Cu siguranta eram cand a fost facuta poza, ca doar ne duceam la salonul de vin! 😀IMG_20150321_144245251_HDR

Standard

Leave a Reply

