Romanesti

Petrecem in grup, eu si….

Prospecti, CCI Toulouse, RSI, URSSAF, INS, Tribunalul de comert Toulouse, prime discutii, intrebari si raspunsuri, da, nu, cutii, pungi, pahare, poze, metru, mailuri, skype, ploaie, vant rece, ovare cat casa poporului, somnolenta, energie la cote minime, determinare, automotivare, stagii pentru noii antreprenori, dosar de inscriere MBA, de ce AP?, un luuuung proces de inscriere firma (mai ales cand ce stiai acasa nu se pupa cu ce stiu cei de la ghiseu), mailuri, telefoane, copii, prieteni, sot, familie, articole nescrise, articole necitite, teste Tage Mage, un mai mult care momentan nu-mi reuseste asa bine…

Si acum, ca sa nu ma fac gresit inteleasa, mentionez ca ma bucur de toate cele de mai sus, fie ele bune sau mai putin bune. Este un proces continuu de invatare si parca ma trezesc in fiecare dimineata mai obosita, dar mai desteapta. Asa ca-i dau bataie. Nu, nu sunt o super fiinta, care zbarnaie zi si noapte. Sunt zile, ca cea de ieri, cand nu-mi iese mai nimic din ce mi-am propus si parca mi-e ciuda pentru o clipa. Dar imi trece repede, pentru ca invatam sa ne adaptam mai usor la ceea ce avem si sa scoatem ce-i mai bun din orice situatie.

Nu credeam ca a fi organizat este asa de obositor! Hai, coletule, cu agenda saptamanala, ca nu se mai poate fara!

Gata, ma leg de-o raza de soare si ma las scoasa din casa, direct in Place de la Bourse, pe strada plina cu saloane de ceai si potentiali clienti. Sa-mi iau trolly, ca sa-mi pun ovarele in el? Nu, mai bine le las la locul lor neincapator, asa fac muschi frumosi pentru la vara.

Voi, cei care aveti energie si timp si nu stiti ce sa faceti cu ele, lasati-mi un mesaj si va spun adresa la care sa le trimiteti. Va voi fi recunoscatoare cu prajitura cafea-scortisoara 🙂

Standard

Leave a Reply

