Romanesti

Bate vantul frunzele

O punga de plastic imi trece tangential pe deasupra capului. Fassssshhhh….. N-o vad, pentru ca am parul in ochi. Si parul doamnei de langa mine imi este in ochi. Si esarfa domnului din fata mea. Ah, uite, am si o musculita…e neagra. Aud o masina oprind. Presupun ca este autobuzul si ma urc. Am presupus bine. Ma uit in jur, pe dupa musculita si vad ca nu prea zambeste nimeni. Le-o fi suflat vantul zambetele. Sau poate ca s-au inmuiat de la deceniile de ploaie pe care le-am avut in ultimele 2 luni. Si le-au lasat acasa, sa se usuce. Desi, cred, s-ar fi uscat mai repede in bataia vantului.

Ieri mi-am luat umbrela cu mine. E buna la conditie fizica si musculatura bratelor. Pacat ca nu te protejeaza de ploaia marunta si orizontala. Azi am riscat si am lasat-o acasa. Uda n-am cum sa fiu pentru mult timp, ca ma zvant repede. Ma ajuta acelasi vant care nu ma lasa sa folosesc umbrela in scopul prevazut. Asta daca nu cumva umbrelele au fost inventate pentru a lovi capetele posesorilor…

Mi-as lua o fusta sau o rochie la intalnirile cu viitorii mei clienti. Dar mi-e teama ca apoi mi le-ar lua vantul si-mi sunt dragi. Asa ca port blugi. Sau pantaloni.

Avantajul (mereu este unul!): nu mai conteaza ca nu ma pricep sa-mi coafez podoaba capilara. Zilele astea toate femeile par coafate de aceeasi mana. Doar ca e vant.

De curand am inteles o noua varianta a expresiei “imi zboara gandurile”. Serios, le-am vazut! Prin copaci, in aer, atarnate de balcoanele primelor etaje… Cel putin erau frumoase si colorate, despre soare, ocean si inghetata.

Maine ne pacalesc meteorologii cu reintoarcerea soarelui. Eu ma las pacalita.

Standard

Leave a Reply

