Romanesti

Intamplari intamplate intamplator

Stiti cum noi controlam tot ce ni se intampla de-a lungul propriei vieti si noi decidem ce, cum, cine si cand? Mai ales, noi suntem stapanii cand vine vorba de evenimentele din viata noastra. Stiu cativa oameni care cred asta cu o foarte mare convingere. Ce le spun eu la o astfel de conversatie? AIUREA! Noi nu controlam aproape nimic! Stati asa, nu scoateti ouale stricate din buzunare, ca vin cu exemple concrete!

Pai, sa incepem cu sambata dimineata, cand am pus rucsacele in spate si ne-am indreptat picioarele spre ocean. Cum nu mai suntem proprietari de 4 roti, am apelat la rotile altora. Covoiturage se cheama si este cel mai destept sistem pentru cei ca noi, care au mancarime in talpi si buzunare sensibile. Ei bine, la dus am fost 5 oameni intr-un Peugeot 206. Trei studente si doi indragostiti. Eu eram inca in planurile mele de AP si gandurile imi zburau aiurea, desi aveam de mana minunatul meu sot. Totul s-a schimbat in masina, pe bancheta din spate unde, fortata de imprejurari, mi-am indreptat atentia spre el, la inceput cu umarul, apoi cu buzele si am sfarsit ascultand amandoi muzica la acelasi mp3 player si dormind cu capul pe umarul lui. Am coborat din masina exact cum aveam nevoie: pregatita de vacanta, soare si ocean.

La intoarcere, tot covoiturage m-a ajutat sa ies putin din starea de vacanta. De ce? Pai… soferul se numea Eric si era un fost angajat PTC (dap, il cunostea chiar si pe fostul meu sef) iar acum lucreaza pentru firma la care a lucrat Olivier; pasagerul din dreapta lui lucreaza pentru acelasi grup din care face parte universitatea la care vreau eu sa fac MBA-ul si mi-a dat cateva sfaturi interesante, ba chiar mi-a confirmat ca am ales cea mai buna optiune din cele valabile. Se numeste Jean-Luc si este muzician, printre altele, casatorit cu o creatoare de moda, aspecte vizibile in ochelarii lui galbeni si esarfa discreta. Vineri ne ducem sa-l ascultam cantand, pentru ca ne place jazz-ul si ne-a placut omul.
Uneori lumea e asa de mica incat incape intr-un Ford!

Iar ieri…. timp de 3 ore am fost intr-o stare de beatitudine si uimire, in acelasi timp. Am fost intr-un cerc de oameni diferiti si minunati, veniti acolo atat pentru ei, cat si pentru ceilalti, necunoscuti. Pentru mine am gasit urmatoarele: un om care avea o stare de calm nemarginit, psiholog de profesie, care a lucrat intr-un azil de batrani (iar eu caut sa-i intalnesc pe ei, batranii) iar acum are o gradina de legume si livreaza legume proaspete (iar noi cautam sa inlocuim furnizorul actual, din cauza distantei); in plus, imi va face cunostinta cu o doamna de 80 si ceva de ani (ca sa nu mai spun ca fata lui este in Bucuresti pentru studii). Apoi a fost o doamna care face sedinte ghidate de brainstorming, pentru oameni cu orice fel de nevoi – voi petrece azi 4 ore storcandu-mi creierul pentru mine si pentru altii. O doamna care face paine bio, cu faina locala – o voi lua cu mine la scoala copiilor de care am grija, pentru a incerca sa livreze paine la scoala respectiva. Flori, fata blonda si cu ochi albastri, care vine din Onesti, si care mi s-a lipit de suflet de cum am vazut-o. Este asa… ca o bomboana…

Astea au fost pentru mine, ca am vazut si alte conexiuni facute, la care am fost doar spectator. Cert este ca am plecat de acolo schimbati, fiecare cum avea nevoie. Eu voi reveni, ca tare mult mi-a placut cercul asta!

Ei bine….daca nu v-ati prins inca, eu cred in intamplari. Ba chiar le caut si le primesc cu drag. Pentru ca schimba. Si mie-mi place sa ma vad schimbata. Mai ales cand este intr-o Octavia mai buna si mai stralucitoare.

Intr-o zi o sa va povestesc cine este fata din spatele tastaturii, dupa cele 9 luni. Pot spune ca am renascut, la termen.

Standard

Leave a Reply

