Romanesti

Pentru tine, copil drag

E mica, plapanda, blonda de la mama natura, ochi albastri precum un cer de vara si o inima cat muntele (ca tot iti plac tie muntii); ah, si e romanca. Tanara, cu ezitarile si framantarile interioare pe care le-am experimentat cu totii, fiecare in doza personalizata. Dar, foarte important, ambitioasa. 

E venita la putin timp dupa mine in oras si a parcurs cam acelasi traseu ca si mine: ruptura de tot ce era familiar si stabil in viata ei, traiul intr-un loc strain, o limba ne-explorata inca, fara job, fara prieteni si cu sentimentul miccimii pe care ti-l da o astfel de situatie. Tot universul ei se invarte pentru cateva clipe in jurul lui (al iubitului) iar asta poate fi, de asemenea, frustrant cateodata.

Ne despart 10 ani de experiente (vai, ca batrana ma mai simt scriind asa ceva) dar, cumva, ma regasesc in copilul asta. A trezit mamosenia in mine si simt imboldul de a-mi desface aripile catre ea. Mi-e draga de nu mai pot, desi stiu doar ca se numeste Flori, ca vine din Onesti si ca azi este ziua ei. Daca as avea o bagheta magica, i-as oferi in dar incredere si rabdare. Incredere ca totul va fi cum e mai bine pentru ea si rabdare ca lucrurile sa se intample. Dar n-am bagheta (sau n-am descoperit-o inca), asa ca va rog pe voi, dragii mei din fiecare dimineata la cafea, sa ma ajutati sa-i uram un La multi ani in cor. Eu stiu deja ca atunci cand multe ganduri bune si calde se indreapta spre mine, le simt…chiar si de aici. Iar ea are nevoie azi sa simta ca nu este singura.

Draga mea, probabil ca esti deja cu servetelul sub nas, dar nu-i bai, ca-s lacrimi de fericire. Sper sa te bucuri de ziua asta doar a ta si sa nu uiti ca esti unica. Nu exista doua ca tine in lume. Multi ani frumosi, cu lectii roditoare.

Semnat, mama ta de Franta.

Standard

Leave a Reply

