Romanesti

Petrecerea burlacitelor

Vreo 20 de fete, care de care mai frumusele, ba in alb cateva ore ba in negru alte ore, ne-am adunat toate sa petrecem ultima ocazie de burlaceala pentru o viitoare miresica. 

Eh, si pentru ca petrecerea s-a intamplat in Toulouse, s-a numit enterrement de vie de jeune fille, adica pe romaneste “inmormantare viata de fata tanara”. Hai ca incepe bine, zic! Cel putin hainele negre de seara erau adaptate…

Cum se intampla in general aceasta inmormantare: se iau cele mai bune prietene ale viitoarei mirese (de obicei vreo 5) si se supune viitoarea mireasa la diverse probe, care mai de care mai provocatoare; de preferat pe strada, prin centrul orasului, sa vada toata lumea. In mod normal ziua este impartita in 2: o parte de rasfat feminin (spa, un restaurant putin altfel, un party cu baieti care se pricep – depinde de grup) si o parte de petrecere nocturna (care se intampla sa fie club de cele mai multe ori).

Noi am fost 22 ziua si 19 seara. Prima jumatate am petrecut-o intr-un apartament, cu preparate diverse, un amic deghizat in streaper care ne-a intampinat si s-a ingrijit sa avem mereu un pahar de plastic alcoolizat in mana. Am avut bluze albe si tul in par, coltul sugatoarelor si decoratiuni care mai de care mai….falice, printre care si o pinata in forma de iepure, cu un cuc atarnand in jos, pe care l-a spart artistic viitoarea mireasa, pentru a sustrage un fluier, niste acadele si o topaitoare, toate cu cuc.

Nu am reusit nici macar s-o ametim, asa ca ne-am regrupat si am mers sa ne schimbam tinutele pentru partea nocturna. Cabaret cu mancare si spectacol, urmat de 3 cluburi (oferta in domeniu nu este prea mare in Touluose). Aici au aparut si probele obligatorii: sa obtina soseta unui barbat si chiloteii altuia, sa convinga un al 3-lea ca il cunoaste, sa obtina un sex on the beach de la al 4-lea… Spre surprinderea si admiratia noastra, viitoarea miresica si-a dus la indeplinire toate sarcinile cu brio.

Acum, sincera sa fiu, nu prea am termen de comparatie, cum prietenele mele romanesti nu se grabesc sa se casatoreasca iar la petrecerea Paulei nu-mi amintesc nici macar daca am fost 😀 (probabil ca nu). Asa ca am ales sa nu dau note la ce si cum s-a organizat (sau nu, dupa caz). In schimb, am intrebat-o pe burlacita cum i-a placut si asta era cel mai important, in cele din urma – se pare ca mai am multe de descoperit la ea, ceea ce nu-i neaparat un lucru rau 😉

Ca mi-a placut sau nu, nici nu mai conteaza. Important este ca am imbatranit dar inca mai suprind oamenii cu stilul party-girl (pe care l-am tinut ascuns in ultima vreme, ce-i drept). Am ajuns acasa la 5 jumate dimineata, cu bube la degetele de la picioare si aproape fara alcool in sange (am trecut pe apa foarte devreme). Cum drumul de intoarcere l-am facut pe jos, am ascultat ciripitul pasarelelor si linistea orasului, pana cand am fost intrerupta de un sms de sot ingrijorat, care se intreba daca sunt ok (vorba aia: petrecem, dar pana cand?). Am aflat mai tarziu ca, de fapt, nu prea reusea sa adoarma fara mine, ceea ce mi se pare ultra dulce dar si putin ingrijorator, ca sambata viitoare este inmormantarea vietii barbatului si o sa fiu eu cea care trimite sms-uri….

Dupa 3-4 nopti consecutive de culcat dupa ora 3, ieri am zacut leguminos pe canapea, primind sub nas ba o cicoare fierbinte cu prajitura, ba un brunch iubaret pregatit de sot, ba apa ca sa ma rehidratez, toate insotite de 2 filme slab solicitante pentru creier. Dupa inca 9 ore de somn, azi parca ma simt mai bine. Imbatranita cu 2 saptamani, dar mai bine…

Nu mai sunt de mine, maica, dezmaturile astea. Mi se umfla ficatul in pene si se invart toate cele in jurul meu vreo 3 zile. Iar mie imi place sa alerg si sa fiu prezenta. Asa ca am stabilit o noua regula: in pat inainte de ora 3, mai ales cand sunt mai multe nopti lungi care se succed. Bine, ca mai facem si exceptii, cum va fi noaptea nuntii lor, dar….le voi mentine la categoria exceptii.

Si, pentru ca gandesc mult, in timp ce scriam propozitiile de mai sus, ma aud gandind: pai da, ca ai nevoie sa te odihnesti cat mai mult acum, cat inca mai poti, ca dupa aia….

Dupa aia… ce?

Standard

Leave a Reply

