Romanesti

Ce-am invatat saptamana trecuta

– imi era dor de mine
– o noapte de petrecareala cere zile bune de recuperare
– nu-mi mai place sa merg in club pentru ca nu ma mai vreau cucerita (este inca un sport la moda, din cate vad)
– sunt sanatoasa de bolnava = analizele imi ies foarte bine, corpul meu spune altceva (iar eu il ascult)
– m-am indragostit de copilul altuia si nici macar nu stiam
– ma simt din ce in ce mai aproape de mamosenie si din ce in ce mai nepregatita
– uneori ma simt singura si nu imi place
– inca nu stiu daca o sa dau sau nu examenul de admitere
– sanii pot sa doara cu saptamanile (nope, fara bebe la cuptor)
– inca nu stiu foarte clar ce vreau (da, socant)
– am un sot minunat
– imi este teama
– stiu prea putin
– citesc foarte repede (cel putin mai repede decat reuseste Olivier sa incarce cartile in kindle)
– vocabularul meu francez este mult imbogatit
– nu imi mai place cafeaua ca altadata
– nici inghetata (cel putin nu cand e frig)
– domnul sot ar fi interesat de smoothies verzi (asta a fost o surpriza placuta)
– o prietena draga si veche s-a mutat in Londra dupa ce a divortat
– ciresele frantuzesti sunt la fel de bune
– socul putrezeste daca nu este intins pana se usuca 200%
– socata din flori usor mucegaite nu este buna
– sunt luni bune de cand mananc exclusiv preparate frantuzesti si le apreciez
– mi-e dor de-o ciorba, de-o salata boeuf, d-un iaurt de casa
– mi-e dor de-o zi s-o noapte cu prietenii
– m-am adaptat la frig
– corpul meu arata asa de bine ca nu ma mai recunosc in oglinda
– sotul apreciaza
– este aproape imposibil sa nu faci nimic in weekend in Toulouse (ne place!)
– Olivier are prieteni minunati
– v-am zis ca-s indragostita?

Standard

Leave a Reply

