Romanesti

Tic-tac pic-pac trosc-pleosc

Secunda dupa secunda simt cum trece timpul. Uneori chiar si cu milisecunde si pui de milisecunde. 10 iulie, poate chiar si mai devreme, depinde de scoala. 

In urma cu 2 luni mi-am luat inima in dinti si am zis sa fac un master. Business development in prima instanta, la care s-a alipit ulterior marketing & communication. Ambele sunt interesante si cu potential in viitor, dar nu merg impreuna, pentru ca necesita implicare 100%. Mai am saptamana asta ca sa ma decid la fix una din ele. Si eu asa as vrea sa le fac pe amandoua!

In ultimele 2 saptamani am avut doar program de pregatire TAGE MAGE si simulari de teste. Scorul a mai crescut dar nu suficient, avand in vedere ca din 6 sunt 2 teste doar de franceza si 1 de matematica. Unii ar spune ca sunt nerealista daca ma gandesc sa iau un examen in franceza, avand in vedere ca eu abia m-am apucat de limba asta acum un an. Ei bine, cu inconstienta sau fara, eu voi incerca! Pe langa examenul scris mai exista si un CV, o scrisoare de intentie, un interviu si un lucru in echipa. Dupa o zi intreaga petrecuta cu ei, domnii si doamnele examinatori si examinatoare sigur vor vedea ce persoana interesanta sunt si bine de avut printre studentii lor! 🙂

Cum toate vin cu plusuri si minusuri, asa a facut si pregatirea de care va vorbeam. Tot timpul in fata laptopului si cu fundul pe scaun, citind presa franceza sau facand teste; nevorbind cu nimeni jumatate de zi si nefacand niciun alt fel de activitate; lipsa oricarui element de noutate si de provocare; lipsa contactului uman si socializarii…. ei bine, isi cam spun cuvantul! M-am trezit dintr-o data ca nu mai am chef si pofta de nimic. Nici de mers la gratar cu prietenii in weekend, nici de mers la diverse evenimente sociale (si din lipsa de timp pentru asa ceva), nici de invatat, nici de meditat, nici de si nici de.

Plus ca sunt obosita mai mereu. Desi nu fac nimic extenuant fizicaliceste. Doar mintea mi-o storc de vlaga. Iar ea ma stoarce pe mine de energie. Drept rezultat, ma stresez. Si corpului meu nu-i place stresul, si nu se sfieste sa mi-o arate: mai niste sinusuri in pioneze, mai un gat rosu, mai o durere acuta de cap si cate si mai cate.

Saptamana asta mi-am propus (in colaborare cu domnul sot) sa ma decid la 3 facultati si 3 mastere. Saptamana viitoare ma inscriu si apoi mai las cateva familii de milisecunde sa treaca pana la examene. 3 la numar. Examenele adica.

Dupa asa primavara zic eu ca merit din plin sa ma bucur de vara! Muncind, normal! De data asta muncind ca oamenii mari, ca odata cu examenul se termina si contractul de bona (asa s-a nimerit). Nici nu stiu daca sa ma bucur sau sa profit mai mult de perioada asta, de dinainte…

Standard

Leave a Reply

