Romanesti

Cand stie, stie!

In 2 ani si 3 saptamani, de cand ne tot vorbim in frangleza, sunt foarte rare datile in care unul din noi s-a enervat (si atunci pe motiv minor). Rare adica 2 sau 3. Ultima a fost acum 2 zile si a fost el cel care s-a enervat, din motiv de branza. Nu intru in detalii, dar la mijloc era o branza negustata inca de mine. Bon. Se enerveaza omul in mijloc de cuvinte iar eu raman fara ele, cuvintele. Nu i se potriveste deloc imaginea. Asa de tare, ca imi venea sa rad. Dar nu se cuvenea, ca el era deja enervat. Asa ca am asteptat sa isi continue enervarea la dus, ca sa pot chicoti in voie. Am tacut malc, ca oricum nu stiam ce sa spun. Pe mine ma amuza situatia.

Eh, se calmeaza spiritele 10 minute mai tarziu, ba chiar si mancam din branza cu pricina. Dar zambetele tot nu revenisera la locul lor de drept. La mine din cauza de oboseala, la el probabil din urma de nervi. Intre timp primesc un mesaj cu o propunere de baby-sitting si incepem sa dezbatem subiectul. Ajungem de comun acord la concluzia ca am alte lucruri mai arzatoare de rezolvat in saptamana ce urmeaza, asa ca nu voi accepta oferta. Trebuia deci trimis un sms de refuz. In franceza. Cum eu eram pe jumatate adormita, il intreb duios daca vrea sa-l scrie el, ca se pricepe mai bine ca mine sa compuna in franceza. Intre noi fie vorba, chiar compune foarte frumos pe limba lui…

Eu cu capul pe umarul lui, asteptam raspunsul. In schimb aud, pe un ton oarecum serios:
– Nu stiu ce sa zic, n-am primit niciun zambet….de saruturi nu mai spun….

Atat! De doar atat a fost nevoie ca sa imi dau seama ca nu il mai sarutasem de poate o ora si ca eram prea serioasa pe dinafara. Ca n-avem timp de pierdut cu mandrii si orgolii. Ca n-avem energii de pierdut cu enervari inutile. Iar el mi-a transmis toate astea asa, simplu si frumos. L-am iubit o bataie de inima in plus pentru asta. Si i-am zambit. Si l-am sarutat. Iar el a compus un sms de refuz.

Asa stim noi sa ne certam.

P.S.: ati vazut vreodata un om nervos si gol? Si ati reusit sa ramaneti seriosi? Ca mie nu-mi iese….

Standard

Leave a Reply

