Romanesti

Nu te mai suport!

Se fac 3 nopti si 3 zile de cand ai aparut in viata mea si este mai mult decat pot suporta! Faci mult zgomot si nu ma lasi sa dorm iar ziua te ascunzi cat poti de bine din calea mea. Mananci mult, dormi mult si canti si mai mult, de preferat in miezul noptii. Te-as omori de-as putea. Ai noroc ca nu pot. Dar pot macar incerca…

Oameni buni, cat traieste un tantar daca e bine hranit si cu regularitate?! Ca zau daca mai pot! Ma lasa nervii! Unul cate unul in fiecare seara nedormita. Pe langa faptul ca orbiteaza in jurul capului meu ca Saturn in jurul axei, mai face si zgomot. Stiti… zgomotul ala de ti se impregneaza in timpan… ZZZzzzzzZZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzzz subtire si continuu…

In prima seara a fost cum a fost; l-am vanat putin in intuneric dar am adormit inainte sa-l nimeresc iar el si-a servit linistit cina. Am vazut dimineata de unde: genunchiul drept si mana stanga. A 2-a seara am luat-o de la capat, doar ca de data asta imi doream ceva mai mult sa-l simt lipit de podul palmei. Din pacate nu la fel de mult pe cat imi doream sa-l trezesc pe Olivier, asa ca am cedat iar somnului intr-un final. Iar el (sau ea, ca ele sunt problematicele) a cedat foamei nocturne. De data asta norocosul a fost Olivier, ca tot dormea asa bine. Sa ne vedeti dimineata cu o cana de cicoare intr-o mana si sticluta de ulei esential de lavanda in cealalta mana si apoi facand inventarul bubelor. Din fericire uleiul functioneaza de minune! Din nefericire i se duce efectul la un moment dat si iti dai seama de asta in mijlocul unei scarpinaturi…a 10-a…si buba creste mare si roz…

In seara asta ne propusesem sa-i venim de hac. Aveam si planul pus la punct: lumina difuza, momelile in pat si cand incepe concertul, PAC! il omoram! Eh, de-ar fi fost asa de usor… De cum aprindeam lumina, se ascundea pe dupa o bluza sau un fir de par si ne lasa fara obiectul vanatorii. Cum reveneam la lumina kindel-ului, se punea iar pe zburat. Iar am pierdut in fata somnului si a tantarului… Dimineata eram asa de obositi, ca am uitat si uleiul si numaratul bubelor. Impartaseam doar o dorinta arzatoare de sange pe pereti…

Si ce fericita eram ieri seara cand am intins intr-o dara de sange un tantar ascuns dupa WC… Sau alaltaieri cand am intors cu picioarele in sus un altul in baie…

Ma gandesc ca specimenul din dormitor trebuie sa fie inteligent. Cel putin la nivelul la care a inteles ca pe peretele pe care stau rezemate pernele noastre este restaurantul lui. Sau mai bine zis, room-service, avand in vedere ca i se serveste cina la pat in fiecare seara… Sincera sa fiu, nici eu n-as mai pleca in cautarea unor noi surse de sange daca as avea 18 litri la dispozitie in fiecare seara (poate chiar mai mult, avand in vedere venele imense masculine). Noaptea mananc in voie si ziua diger si dorm. Trai, neneaca! Parca il invidiez putin pe sugator, la ce viata dulce are!

Cred ca incep sa fac alergie la tantari! Si la sunetul mega iritant pe care il fac in zzzzzzzbor! Si la bube ce se cer scarpinate non stop! La naiba! Cum se trateaza alergia la tantari?

Sper din tot sufletul ca iarna toti tantarii mor, asa cum este convins Olivier ca se intampla (eu sunt de parere ca sunt doar amortiti de la frig). M-as simti putin razbunata pentru toate noptile de nesomn si sticlutele de levantica turnate pe piele.

Nu, serios, cine a inventat tantarul? Si cu ce scop? Ca am sa-i spun cateva idei…

Moarte lor, moarte tantarilor! (nah, ca am ajuns hater…)

Standard

Leave a Reply

