Romanesti

Ultima saptamana

Doamnelor si domnilor! Luni, 5 octombrie, orele 9 trecute fix, subsemnata se va prezenta la receptia unei cladiri cu 8 etaje pentru a primi initierea. De luni, sunt nesomera! Adica angajat cu norma neintreaga. Voi avea fix o luna la dispozitie pentru a ma acomoda cu noul statut, ca apoi incep scoala. Si statutul mi se schimba in masterand muncitor.

Asta inseamna ca saptamana asta este ultima de stat cu burta la soare. La propriu. Soare pe cer este, burta avem, de lucrat nu lucrez inca, asa ca m-am pus pe treaba. O cafea la terasa, o carte in parc printre verde si copii, pranzul si apoi reluam. Da, viata e greu! 🙂

In ceea ce priveste jobul, o sa fie in franceza si despre comunicare si creativ. Adica…bleah…nuuuu….eu, nuuuuu….imi doream altceva! Si unde mai pui ca domnul viitor sef mi-a transmis ca se asteapta de la mine sa vin cu propuneri, ca vrea sa schimbe totul. Adica….oarecum…sunt acolo de la inceput? Woooohaaaaa! Sssssmokey, mama!

Iar eu? Calma is, curioasa de asemenea. Si dornica de socializare cu noii colegi de lucru si de scoala. Acuma…sper ca nu sunt cazuti din copac si se tem de fiinte vii, ca altfel ne descurcam noi.

Va dati seama? Buna ziua tocuri si par aranjat, machiaj si rochite elegante, cine cu oameni diversi si petreceri de firma. Pentru ca, da, le apreciem abia cand dispar din peisaj! Deh, oamenii astia nerecunoscatori…

Atat aveam de impartasit. Acum ma scuzati, dar am niste soare de capturat.

Hai, nu va intristati, ca se mai invart acele de 2 ori si plecati la treburile voastre! Fara soare, normal…

As manca o inghetata…oare ce aroma sa-mi aleg astazi? Vanilie, castane, valeriana, cafea, violete, cocos…. Grea alegere! (bine, puteti sa aruncati cu rosiile de la mama din gradina)

Standard

Leave a Reply

