Romanesti

Primim cu colindul

Intr-un mod placut de neasteptat, Tatiana mi-a spus ca isi ia bilet si vine sa ma pupe. Pe mine si branzeturile frantuzesti. Cum eu nu ziceam nimic, ocupata fiind cu miratul, mi-a trimis si poza de bilet, sa cred minunea. Pe 11 noiembrie, miez de zi, ne prezentam in fata usilor mari si galbene de la sosiri internationale. Primim pachet o blonda zambitoare si calda ca o zi de vara.

Sunt asa de emotionata ca atunci cand m-a intrebat ce sa-mi aduca, parca nu-mi mai doream nimic altceva. Primesc in vizita un roman. Si nu asa, orice roman, ci un om alaturi de care am muncit cot la cot 5 ani jumate, am impartit cafele si pareri, am ras de toate cele, ne-am tinut companie nenumarate pauze de masa, am descoperit locuri frumoase in Bucuresti, am dezvoltat bucati din noi si am plans impreuna cand a venit clipa noului meu inceput. De bucurie, normal, dar si de dor.

Asadar, oameni buni, vine Tatiana in vizita!

A facut greseala sa spuna ca ia un bagaj mare, cu loc liber in el. Parintii mei fac deja planul cum sa compartimenteze porcul si sarmalele, niste pachete cu vinete congelate, un borcan cu zacusca, unul cu miere, o sticla cu suc de rosii, alta cu tuicomicina, o oala cu ciorba de perisoare si vreo 2 cozonaci aburinzi. Asta pentru ca sunt atenti sa nu depaseasca limita de kilograme, ca altfel….ar fi in stare sa-mi trimita si cainele la bagaj.
Si, pentru ca parintii mei sunt autolimitativi (NOT) in privinta cantitatilor, mai este spatiu din belsug. Voi ce mi-ati trimite in bagajul Tatianei ? (vai, ce dragut ca v-ati gandit sa-mi trimiteti ceva!)

O intrebare reala de la doamna mama: si daca luam un troller mic? Ca stiu ca poti 2 in avion…

Oh, sosete pe podea, fix langa pat pe parte masculina; oh, hartii peste tot; oh, cada nesapunita; oh, geamuri plouate….ba chiar si panze de paianjeni pe la colturi. Asa de mult timp a trecut de la ultimul vizitator, ca aproape am pierdut obiceiul pregatirilor. Cum nu prea am petrecut prea mult prin interiorul apartamentului, ne-am trezit ca am facut panze de paianjeni pe la colturi. Ne-am obisnuit asa bine cu ei, ca le-am dat si nume: in coltul din dreapta sus in bucatarie este Tommy, deasupra masinii de spalat este Loosy si in dormitor ne aude sforaind Ghiti. Cum sa le distrug casele bietilor paienjeni?

Stiti, cred ca cel mai bun moment al anului pentru primit vizitatori este vara. Esti tot timpul afara din casa si mai intri seara tarziu, cat sa dormi cateva ore, sa faci al 10-lea dus si sa schimbi alte haine transpirate. N-apuca nimeni sa vada nici sosete, nici geamuri, nici paienjeni. Dar nah…mai viziteaza oamenii si iarna 🙂

Asadar, Tatiana vine sa cunoasca Toulouse-ul. Ea si bagajul cu produse de Balocity.

Ma duc sa visez o petrecere, ca energia am consumat-o dand din degete pe tastatura. O petrecere cu multe cocktailuri de fructe ca in Marrakech, cu fantana de ciocolata, cu prajituri delicioase si vinuri spumoase. Dar mai ales cu prieteni!

Ah, era sa uit ca voi veti citi articolul la cafea, cu un ochi aproape deschis si urme de perna pe fata. Neata, oameni buni! Zi faina sa aveti!

Standard

Leave a Reply

