Acasa, Romanesti

In balanta

Pentru cei care inca mai au dubii, sunt un om ca oricare altul, cu 2 maini, 2 picioare, un cap pe umeri in continuarea gatului si o gura vorbitoare; plus ca sunt speciala. Deh, nu ma pot abtine…

In specialitatea mea, am vise si dorinte, ba chiar asteptari. Curios este ca o mare parte din ele ajung la mine intr-o forma sau alta. Si atunci apar alte dorinte….care oarecum se iau la tranta cu cele tocmai indeplinite. Ramaneti cu mine, vin cu exemple de lamurire.

Acum 2 ani jumate ieseam dintr-o relatie si redescopeream libertatea de dupa. Cursuri, conferinte, carti, seri cu prietenii…dezmat, nu alta! Am profitat la maxim si m-am bucurat de ele tooooooaaaaaate cele 2 hai 3 saptamani, pana l-am intalnit pe el, purtatorul inelului pereche.

Cat eram celibatara, visam la el; cand a venit el, tanjeam dupa cursuri si carti si conferinte. Cat eram cu relatia pe skype, visam la parti fizice; acum tanjesc dupa o sesiune de meditatie de una singura. Cat eram la 2 pasi de prieteni romanesti, imi imaginam viata cu aroma frantuzeasca; acum imi lipsesc tare mult reprizele de ras isteric si orele de incins telefonul. Cat eram in cautare de job, visam la a-l avea; acum am o lista luuuuunga cat o zi de post cu activitati pentru care nu gasesc ori timp, ori energie. Cat eram libera si singura toata ziua, ma plangeam ca nu fac mai nimic interesant; acum fac prea multe.

N-am mai scris zilnic de niste luni. N-am mai citit de inca niste luni. N-am mai facut paine la cuptor de poate o juma’ de an. Prajituri tot de atat. N-am mai pictat de un an. Bijuterit nici nu mai stiu de cand…

Cel mai rau e ca timpul asta care a trecut fara sa fac toate cele de mai sus, nu mai vine inapoi. Si vor aparea alte preocupari, poate si mai mancatoare de timp si energie. Si iar va fi lista plina de nefacute.

Patiti si voi? Sau chiar sunt eu mai speciala? Aveti si solutii?

Partea foarte neplacuta din toata istoria asta este ca efectele se resimt in cuplu. Cum sa fiu eu toata o randunica zambitoare, cand simt ca nu mai am timp de mine? Iar solutie la problema asta zau daca-i usor de gasit!

Daca vreau sa citesc, nu mai avem timp de vorbit. Daca vreau sa pictez, nu mai petrecem orele impreuna. Daca vreau seri pentru mine, nu mai vad prietenii (care si ei au poate aceleasi framantari si timp ocupat). Daca ne vedem prietenii, nu mai facem nimic altceva. Daca vreau sa gatesc, nu mai am timp de facut cumparaturi. Daca fac(em) cumparaturile, nu mai am energie de restul.

La noi folosirea calendarului a devenit un obicei necesar. Cel putin in decembrie aveam saptamanile ocupate cu mult inainte, cu o zi pastrata doar pentru noi si somn devreme. Printre cele 8 ore de lucru, 2 de naveta, gatit, curatenie, cumparaturi, prieteni, voluntariat, planificat saptamana viitoare si odihna, nu prea mai reusim sa strecuram si alte preocupari. Poate ca nu am descoperit inca metoda magica. Sau poate avem nevoie sa invatam sa fim mai egoisti cu impartirea timpului nostru… Nu sunt sigura…

Intr-o alta ordine de idei (acum, ca mi-am descarcat tolba de nemultumiri), marti seara a avut loc primul eveniment cu 300 de participanti organizat integral de mine! A fost asa…ca un vis la care asistam de pe margine. Ma vedeam in focul actiunii si parca nu ma recunosteam. Am descoperit o versiune de mine care imi place foarte tare si care se vrea reutilizata, chiar de ma costa kilograme de stres si nopti nedormite in care se deruleaza pe repeat planul evenimentului.

Si pentru ca se pare ca ma pricep, am mai primit 3 organizari de facut. Plus niste schimbari de imagine si ceva articole. De parca nu mi-ar fi placut deja jobul meu de studentie…. E tare frumos sa fii platit pentru a face ceea ce iti place! Recomand calduros sa nu va opriti din cautatul acelui job! Merita tot efortul!

Inainte de a ma duce la o pauza de cafea, ne vedem in ianuarie? Prima saptamana va fi dedicata gustarii de produse romanesti pline de grasimi si zaharuri. Asa ca daca ati descoperit locuri interesante prin Bucuresti si imprejurimi, pastrati-mi si mie 2 locuri 🙂

 

 

 

Standard

Leave a Reply

