Romanesti

Ma duc la service

De vreo 6 zile schiopat de piciorul stang, total din senin. Doar cand am pantofii la purtator. De nici nu mai stiu cat timp am niste sani minunati dar imposibil de atins (nope, nici de data asta nu coacem nimic). De ceva vreme sunt franta de oboseala; cand ma pun in pat uit ca sunt obosita si incep sa planific lumea; dimineata as sparge telefonul cu alarma cu tot (plus ca nu-mi amintesc nimic din ce-am planificat cand nu dormeam). De doua saptamani sunt la ciclu (fenomen ce in mod normal se limiteaza cu bun simt la 4 zile) dar doamna ginecoloaga zice ca sa nu ma ingrijorez asa de tare; timp de 3 zile mi-am tinut ovarele la cald, sa le mai ametesc…. Sistemul digestiv este minunat dar in vacanta si gleznele ma mananca ingrozitor din cand in cand, cand isi amintesc de mine.

Sinusurile fac petrecere in miez de saptamana, capul ma doare, sport nu prea mai fac din cauza de sacosa plina cu de toate… In schimb mi-e foame destul de des, cat sa pot compensa absenta sportului…

Ah, si v-am zis ca sunt obosita? Asa de obosita ca mi-e frig in somn…. Asa-i ca sunt absolut ok si in regula? Nimic ingrijorator… Poate doar maseaua care se retrage in gingie cu tot cu lucrarea pusa cu numai 2 luni in urma…

Mda, life’s vivante! S-o traiesc, deci, pana nu ma traieste ea pe mine. Ma duc sa rontai niste tartine cu crema de branza si somon. Voi sa ii lasati pe cei care sunt la un brat distanta sa aiba grija de voi; e cel mai bun medicament, pe cuvant de onoare!

Standard

Leave a Reply

