Romanesti

Primim, primim…sa mai si dam :)

Se fac ani buni de cand am descoperit existenta unei legi aurite si indispensabile in bunul mers al lucrurilor: cere si ti se va da. Nimic mai simplu, as putea spune.

Stiu ca poate parea utopic unora, chiar dementa curata altora, dar va promit ca functioneaza. Poate o avea nevoie de ajustari personale DAR functioneaza!

Bine….ca sa ajung sa descopar aceasta lege si mai tarziu sa invat cum s-o folosesc, am avut nevoie de ingredientul principal : CE VREAU!

Asta inseamna multe intrebari, raspunsuri mai putine dar avansare sigura. Pentru ca…nu-i asa…cum poti cere ceva daca nu stii ce anume? Asa se face ca…

Am stiut cum este Olivier inainte sa-l intalnesc.

Am stiut ce vreau sa invat inainte sa-mi gasesc scoala si masterul.

Am stiut ce job vreau inainte sa-l am. Acum il caut pe urmatorul. 🙂

Am stiut ce prieteni vreau si acum ii astept sa ne gasim si sa ne descoperim.

Inca mai caut stilul de viata pe care mi-l doresc (din foaaaarte multe de vedere).

Functionez asa de vreo 4 ani. Aflu ce vreau, cer si primesc. Uneori imi dau seama ca nu era ceea ce imi doream, dar macar incerc sa vad cum este. Asta ma ajuta foarte mult in definirea lucrurilor.

Un exemplu?

In noiembrie termin scoala si, odata cu ea si contractul de munca. In cazul in care decidem ca nu mai continuam sa lucram impreuna, sunt din nou in cautari. Dar in cautari de ce anume?
Discutand cu dragul meu sot in nenumarate randuri, apoi cu alte persoane straine de subiect, am reusit sa pun pe hartie o schita a ceea ce vreau sa fac in continuare. De genul: cum ar arata jobul ideal, daca l-as putea face (e o metoda à la Calin). Ce mi-ar placea sa fac (la nebunie chiar), ce as avea de invatat ca sa fiu foarte buna in domeniu, ce as accepta sa fac chiar daca nu-mi place foarte tare, ce n-as vrea sa fac, cu ce gen de oameni as vrea sa lucrez, unde i-as gasi….si tot asa. Raspunzand la toaaate intrebarile posibile si imposibile, jobul se contureaza si prinde o forma reala, posibila.
Astazi, pentru a ma apropia de acest job, am nevoie de o retea puternica. Asa ca m-am pus pe cautat locuri si oameni. Evenimente despre comunicare si marketing, seri libere, linkedin, facebook…ORICE MA POATE AJUTA.
Apoi, cand ideea a inceput sa fie cat de cat clara in capsorul meu drag, am inceput s-o discut cu strainii si nestrainii. Cu ocazia asta am descoperit intrebari noi la care nu aveam inca raspunsuri, alte puncte de vedere si sugestii interesante.
Putin cate putin ceata se ridica. Putin cate putin stiu ce anume sa cer universului.
Am cerut oameni, acum ii intalnesc..unul cate unul. Am cerut evenimente…le descopar in navigarile zilnice. Am cerut claritate…am in fiecare zi mai multa. Am cerut prieteni care imi impartasesc pasiunile…am una dulce foc si una in devenire.

Nu e nimic vrajitoresc in tot ce va spun. Cand stim ce anume vrem, ne concentram pe acel “ceva”. Ii spunem mintii sa ne anunte cand apare. Asa se face ca-l vedem si auzim peste tot. Marca masinii iubitului, un cantec anume, un loc anume, un subiect anume. Si asta doar pentru ca ne concentram in directia potrivita. Iar cand cerem universului ceva concret….il gasim de fiecare data. E ca si cum toate fortele disponibile se mobilizeaza ca sa ne indeplineasca noua o dorinta. Si e normal, avand in vedere ca, fara sa ne dam seama, muncim pe rupte pentru a ne indeplini propria noastra dorinta. Pentru ca atunci cand stim ce vrem cu adevarat, nimic nu e imposibil, nimic nu ne poate opri!

Eu am tot primit de cand am descoperit cat de “simplu” este. Acum simt nevoia sa dau mai departe acest “foarte bine”. Ore de benevolat, timp daruit altora, dar mai ales bunavointa. E ziua mai frumoasa cand o incepem cu un zambet si un gest cald de la un strain!

Ah, voiam sa te intreb….tu ce anume iti doresti cu adevarat? Incearca universul si cere-i-l! Te provoc!

 

Standard

Leave a Reply

