Romanesti

Ca un luni de dimineata

Saptamana trecuta am avut scoala. 3 zile. Deconectare de job, reconectare la cursuri. M-am obisnuit, doar fac asta de mai bine de un an si jumatate. Cel mai greu este reconectarea la job lunea. Mai ales in ultima vreme, cu toate schimbarile in curs….

Ca sa fie mai distractiv, azi am inceput cu o vizita la dentist. Cum de obicei sedinta incepe la 8 dimineata si planificasem sa am par curat, am pus alarma o tara mai devreme. Nu ca as fi avut nevoie, cum domnul a prins un virusel si au petrecut toata noaptea, putin cam zgomotos ca sa pot dormi langa ei.

6:55 – soarele electronic incepe sa rasara de pe noptiera domnului. Petrecerea nu e inca terminata. Ne uitam unul la altul, buimaci de somn. Deci asa arata o noapte cu un copil bolnav….
7:00 – mai pup odata bolnaviorul si ma tarasc afara din pat, impotriva vointei mele
7:20 – cicoarea domnului e aburinda si abdomenul doamnei tonifiat; urmeaza bratele
7:21 – realizez ca sedinta de astazi e pentru 8 jumate. As plange daca n-as fi asa de obosita
7:40 – si cicoarea mea e aburinda, parul e spalat si fata e imbracata; incep sa vad ceva mai clar imprejurimile
Nu stiu exact cum au trecut urmatoarele 45 de minute. Sigur n-am adormit, ca doar mi-am facut o a 2-a cicoare pe care am baut-o jumatate din lipsa de timp…
8:30 – imi fac curaj si ies pe usa, dupa o ploaie de pupici sanatosi ca sa se faca baiatul bine
8:32 – sunt deja in cabinet (e peste drum)
8:58 – dupa ce am consultat ceasul la fiecare minut, vazand cum intarzii la munca, dentistul si-a facut mila de mine si m-a invitat pe scaunul torturii
9:30 – dupa cativa “putain” si “ça me soule” la adresa maselii mele, platesc interventia si astept sa-mi trimita asistenta ca sa facem urmatoarea programare
9:45 – apare asistenta si facem programarea (am asteptat-o in picioare, langa comptoar, continuand sa ma minunez cat de in intarziere pot fi)
Intre timp verific cand trece urmatorul autobuz si observ ca e oprit. Caut un altul si ma indrept spre statie. Odata ajunsa in statie telefonul ma anunta ca primul autobuz e din nou in circulatie…
Ajung intr-un final la metrou…nicio sansa sa urc in primele 2….blindate de studenti adormiti. Oameni buni, e 10 dimineata!!! Trezirea!!! Si faceti loc, ca eu vreau sa intru. La al 3-lea metrou a fost cu noroc. Inca mai functioneaza metoda coatelor 😉
Mai aveam inca 3 statii cu inca un autobuz si ma si vedeam in fata calculatorului. Cu 2 cafele aburinde si fara gust.

Atata doar ca autobuzul a plecat din fata ochilor mei. Eu fiind inca in metrou, suspendat 2 etaje mai departe. I-am facut la revedere si am cautat un alt autobuz. Plecare in 4 minute. Singura diferenta: 10 minute de mers prin vant pana la birou.

10:45 – reusesc sa deschid usa biroului. Ma pun direct pe treaba, oarecum vinovata pentru intarziere

Ca in fiecare saptamana de dupa scoala, am aflat lucruri noi, decise in absenta mea. Yey…
Am lucrat cu spor sa tot fi fost vreo ora si jumatate….poate chiar doua… Pana cand m-a tras stomacul de maneca, sa-l hranesc, ca sa nu-si faca depozite de criza. Constat ca toti colegii cu care mananc de obicei sunt plecati. M-au uitat la birou….
Norocul meu ca sunt fata mare si stiu sa ma alipesc oricarui grup primitor. Asa se face ca nu am mancat singura nici astazi 🙂

Pe la 13:30 eram din nou in fata calculatorului. Inca o ora de lucru, pana la sedinta.
Intre timp primisem instructiunile pentru instalarea pachetului indelung cerut Office 365. Astept totusi sa termin sedinta, ca sa fiu sigura.

15:35 – imprim mailul cu instructiunile si ma pun pe treaba: inchideti aplicatiile Office…CHECK…dezinstalati aplicatiile Office…CHECK…logati-va pe siteul Microsoft si instalati noul pack ….WAIT…WHAT??? “you have no licence assigned, please contact your support????” NO.FUCKING.WAY. Tocmai ce am dezinstalat tot ce se putea!!!

Iau deci laptopul in brate si ma prezint la colegii de la IT. Se uita nenea pe instructiuni, intra si el pe pagina Microsoft si ajunge la aceeasi concluzie: NO LICENCES! Ii scrie persoanei responsabile si descopera ca uitase sa activeze nu stiu ce. Imi zambeste pe dupa telefon si imi spune ca e ok, ar trebui sa fie disponibile in vreo 4 ore.

WAIT….WHAAAAAAT???? NO NO NO NO NO NO NO NO NO!!!!!!!! Si eu ce fac intre timp? Imi numar degetele? Mai ales la cat de productiva fusesem pana atunci….

Se pare ca disperarea are efect, pentru ca, printr-o minune, nenea a reusit sa-mi instaleze noua versiune Office 365 in numai 30 de minute.

16:15 – din nou la birou, functionala. Ziua de lucru poate sa inceapa….

Ziua de luni…aceasta femeie frigida si frustrata de toate si de toti, care isi suge placerea din nefericirea noastra. Nu mai bine sugi tu un….morcov?

Va las voua placerea de saptamana viitoare: luni, 13 🙂

Standard

Leave a Reply

