Romanesti

Cu ochii-n vant

Azi am vazut muuuulte lucruri.

  • copaci facand abdomene, cand pe stanga, cand pe dreapta
  • garduri intregi brodate cu foi de hartie
  • campuri decorate-n alb din alte foi de hartie
  • crengi plimbandu-se in voie pe trotuar, printre pietoni
  • strazi pustiite
  • pungi de plastic dansand in aer un dans neinteles
  • birouri dezertate
  • biciclist luptandu-se sa inainteze….inainte…UNUL singur…
  • parul meu in toate directiile
  • barbati decoafati
  • fuste peste cap

Azi am vazut, dis de dimineata, imediat dupa cele 5 minute de abdomene, o preconizare de rafale de vant cu o viteza de 70 km/h. Si-am avut inspiratia sa-mi spal parul, imediat dupa.

N-au fost 70 km pe ora. Poate pe minut… Norocul meu ca am fost insotita de fiecare data cand am pasit in exterior. Am inteles gluma cu bolovanii in buzunare…

Ma duc sa-mi descalcesc parul. Si degetele…

Si sa-mi scot pietrele din ochi…

Cel putin nu sunt sunt sensibila la zgomotele noptii. Olivier mi-a povestit ca au fost o colectie intreaga ieri noapte. Se anunta partea a doua…

Standard

Leave a Reply

